AG Insurance

INSURANCE


AG Insurance biedt verschillende verzekeringen aan: van autoverzekering tot hospitalisatie. Wist je dat ze zelfs de oudste verzekeringsmaatschappij van België zijn? Om top of mind te blijven bij de doelgroep sponsoren ze heel wat uiteenlopende sportevenementen.

De uitdaging


Specifiek voor deze case wilden ze hun rol als ‘Protection & Safety Partner’ in de Oxyclean Classic Brugge – De Panne online in de kijker zetten. Naast de algemene visibiliteit langs het parcours wilden ze vooral op een leuke en interactieve manier hun online community betrekken.

De aanpak


Bij het bepalen van de social media strategie creëerden we al snel een duidelijke plan van aanpak. Voor deze twee dagen vol wielervreugde werd er een contentplan opgesteld voor de Instagram Stories waarbij we ons focusten op drie vaste content pillars met emotionele -, informatieve – en interactieve content.

De resultaten


Door op voorhand alle content goed voor te bereiden (op moment x plaatsen we een video met een eigen custom Instagram Sticker, op moment y lanceren we een interactieve quiz), werd deze partnership ook online volop uitgespeeld. Het resultaat: enthousiaste volgers en dus ook een tevreden klant.

up next:

Flamand & Partners

FINANCE

voestalpine Sadef

STEEL INDUSTRY

ZNA ziekenhuizen

HEALTHCARE

ARE YOU READY?

Wij helpen jou uitblinken
via social media!


CONTACT