Bling-King is niet zomaar een carwash. Je auto wordt er niet alleen tot in de puntjes schoon gemaakt, het volledige bezoek is vooral een totaalervaring voor zowel jong als oud.
Met 62 meter is de wastunnel een van de grootste van het land, de volledige werking is bijzonder duurzaam en tijdens de wasbeurt word je ondergedompeld in een uniek geur- en lichtspektakel. Uitpakken met deze USP’s is één ding, maar als nieuw bedrijf is het belangrijk dat potentiële klanten volledig mee zijn in dit verhaal.
Sinds de lancering wordt er gefocust op een sterke visuele identiteit voor zowel Facebook als Instagram. We maken gebruik van authentieke, professionele social media content waardoor het niveau van de Content Marketing bijzonder hoog ligt. Ook Community Management is heel belangrijk in dit verhaal: iedere dag opnieuw willen we interactie uitlokken bij de fantastische Kings & Queens.
Alvorens de carwash geopend was, slaagden we er al snel in om een echte hype te creëren. Zo ging het aantal volgers al snel de lucht in en door de verschillende awareness- berichten leerden veel mensen Bling-King Carwash uitgebreid kennen. Sindsdien is de hype nooit echt gaan liggen. Bling-King kent ondertussen meer dan 3.500 volgers op Facebook en het aantal likes en reacties is ondertussen ontelbaar geworden.
" We treden op een kwalitatieve en consistente manier naar buiten. "
Joost Vanhaerents, zaakvoerder