Joyco is een Belgische producent van ambachtelijke fruitfrisco’s. Deze “frozen happiness” bevat weinig calorieën, geen kleurstoffen én is daarnaast 100% delicious.
Ook al is een nieuw product bijzonder trendy en lekker, zonder een concrete social media aanpak zal het heel moeilijk zijn om dit goed in de markt te zetten. Opnieuw was de uitdaging tweeledig: enerzijds zoveel mogelijk verdeelpunten aantrekken, anderzijds zoveel mogelijk awareness creëren.
Voor Joyco was de totaalaanpak héél belangrijk. Vier pijlers: 1) het delen van interactieve, luchtige content, 2) sterke community management met veel user generated content 3) krachtige leadcampagnes en 4) veel extra awareness door gerichte influencer marketing. Een hele boterham, maar wel ééntje die effectief zijn vruchten afwierp.
Deze uitgebreide aanpak zorgde ervoor dat de resultaten op verschillende vlakken meteen zichtbaar waren. Zo zat er continu groei in: het aantal volgers, de interactieratio en ook in het conversiepercentage bij de leadcampagnes. Wij staan alvast te popelen om in het voorjaar opnieuw te knallen (en ook om te genieten van de heerlijke fruitfrisco’s).
" Social Taco is een partij die écht meedenkt, van creatie tot concrete resultaten. "
Eelco Marchand, zaakvoerder