Mii is een innovatief en nieuw make-up gamma in de Benelux. Een totaalconcept die ervoor zorgt dat je je mooi voelt, wie je ook bent, hoe je er ook uitziet en dit met respect voor de huid & de natuur.
Naast de social media campagne om meer leads binnen te halen, wou Mii ook meer bekendheid verwerven bij een jongere doelgroep. Hoewel men influencer marketing intern al een paar keren besproken had, vond men nooit de juiste aanpak om dit van A tot Z uit te voeren.
Ook voor influencer marketing kan Social Taco de perfecte partner zijn. Hoewel we nauw contact hebben met een aantal vaste influencers, is het belangrijk dat dergelijke partnerships steeds op maat zijn. We streven ernaar dat er een goede match is tussen de influencer en het merk én alles moet ook zeer transparant verlopen.
Om zoveel mogelijk interactie uit te lokken werden er verschillende giveaways gelanceerd. Het resultaat was indrukwekkend: de perfecte doelgroep begon de Instagrampagina massaal te volgen en ook heel wat mensen klikten vervolgens door naar het aanbod van Mii. Ook na de campagne bleef meer dan 95% de pagina volgen, wat aantoont dat de getargete doelgroep heel goed zat.
" Met een gerichte selectie van Influencers behaalden we snel resultaat. "
Pieter Wyffels, zaakvoerder