U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.
sluitReeds vier generaties lang verzorgt Ambulancedienst Life-Care dringende en niet-dringende hulpverlening in de regio Gent. Life-Care staat 24 uur op 24, 7 dagen op 7 klaar om een snelle dienstverlening te garanderen en is daarom constant op zoek naar gemotiveerde werkkrachten.
Storytelling
Campagnes
Bij Life-Care gelooft men sterk in het potentieel van elk individu. Daarom bieden ze niet alleen opleidingen aan, maar verwelkomen ze ook mensen van diverse achtergronden, zolang ze de juiste mindset en motivatie hebben. Om die mensen te vinden, deden ze een beroep op Social Taco.
Om de algemene naamsbekendheid en employer branding strategie van Life-Care te verbeteren, gingen we aan de slag met het creëren van een duidelijke contentstrategie die verder ondersteund wordt met doelgerichte online campagnes.
In 2 weken tijd verzamelden we meer dan 100 kwalitatieve leads voor de vacature voor hulpverlener-ambulancier. Hier vloeiden zonder veel moeite enkele nieuwe collega’s uit voort. Ook op social media behalen we mooie resultaten en zien we de Life-Care community iedere week groeien.