Reeds vier generaties lang verzorgt Ambulancedienst Life-Care ๐ฑ๐ฟ๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ป๐ฑ๐ฒ ๐ฒ๐ป ๐ป๐ถ๐ฒ๐-๐ฑ๐ฟ๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ป๐ฑ๐ฒ ๐ต๐๐น๐ฝ๐๐ฒ๐ฟ๐น๐ฒ๐ป๐ถ๐ป๐ด in de regio Gent. Life-Care staat 24 uur op 24, 7 dagen op 7 klaar om een snelle dienstverlening te garanderen en is daarom constant op zoek naar ๐ด๐ฒ๐บ๐ผ๐๐ถ๐๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ธ๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐ต๐๐ฒ๐ป.
Bij Life-Care gelooft men sterk in het potentieel van elk individu. Daarom bieden ze niet alleen opleidingen aan, maar verwelkomen ze ook mensen van diverse achtergronden, zolang ze de juiste mindset en motivatie hebben. Om die mensen te vinden, deden ze een beroep op Social Taco.
Om de algemene naamsbekendheid en employer branding strategie van Life-Care te verbeteren, gingen we aan de slag met het creรซren van een duidelijke contentstrategie die verder ondersteund wordt met doelgerichte online campagnes.
In 2 weken tijd verzamelden we meer dan 100 kwalitatieve leads voor de vacature voor hulpverlener-ambulancier. Hier vloeiden zonder veel moeite enkele nieuwe collegaโs uit voort. Ook op social media behalen we mooie resultaten en zien we de Life-Care community iedere week groeien.