U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.
sluitVerhalen inspireren, verbinden en beïnvloeden. Ook potentiële klanten of getalenteerde medewerkers laten zich erdoor leiden. Dus wanneer je dat meteen goed wil vertellen, dan moet je bij Social Taco zijn. Dat is wat we graag doen bij Social Taco: authentieke verhalen die iets losmaken of in beweging zetten.
Geleerd in meer dan twintig sectoren
De ervaring in meer dan twintig sectoren heeft ons geleerd dat er zes ingrediënten nodig zijn om impact te maken met jouw verhaal:
Met een slimme contentplanning brengen we jouw verhaal steeds opnieuw bij de juiste doelgroep. Als basis werken we met Content Pillars voor een evenwichtige mix.
Spraakmakende content zorgt voor interactie. Wie wil er nu geen nieuwe volgers, likes en comments?
Echte verhalen verbinden. Tenminste: als ze oprecht en geloofwaardig zijn. Wie niet authentiek communiceert, valt vroeg of laat door de mand.
Mooie foto’s en video’s - afgestemd op de juiste kanalen - brengen je verhaal tot leven en laten een blijvende indruk achter.
Met slimme targeting bereikt jouw verhaal precies de juiste mensen.
Met data en analyses sturen we jouw social media-strategie bij voor duurzame groei.
Geen tijd voor social media? Geen probleem: wij kunnen het hele beheer voor onze rekening nemen. De likes, volgers en fans: die regelen wij wel voor je.
Gebeurt er iets zots, dan zijn onze vliegende reporters er als de kippen bij om het vast te leggen. Met prachtige foto’s, flitsende video’s, rake teksten heb je alle ingrediënten om te scoren op social media.
Te weinig bereik met je posts? Kan gebeuren. Met gerichte advertenties brengen we jouw verhaal naar de juiste doelgroep, waar het ook mag zijn. Zo ben je zeker dat alle inspanningen de moeite waard zijn.
Elke maand brengen we in kaart hoe je content presteert. Door een heldere rapportage en diepgaande analyse leer je je doelgroep beter kennen, ontdek je wat écht werkt en kun je je strategie verfijnen voor nog meer impact.
Elke samenwerking begint met een kickoff meeting waarbij het hele team betrokken wordt zodat iedereen op één lijn zit.
Daarom staan we in een presentatie ook stil bij alle aspecten van de communicatie: doelgroepen, visuele stijl, tone of voice en contentpijlers.
Klaar om co-piloot te worden?