U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.
sluit
Marie Thumas is een écht Belgisch merk met geschiedenis. Wat ooit begon in 1886 met groenteconserven, krijgt in 2025 een volledig nieuwe start. Het merk zet in op smaakvolle, vriesverse groentemixen die rijk gekruid zijn en in enkele minuten op tafel staan.
Storytelling
Met de herlancering begon het merk opnieuw van nul op social media. De uitdaging? Een moderne, aantrekkelijke merkidentiteit uitbouwen die herkenbaar is én consumenten nieuwsgierig maakt om de producten te ontdekken en te kopen.
We lanceerden de social media kanalen en bouwden de strategie op rond duidelijke content pillars: inspirerende recepten, het verhaal achter het merk en de verschillende verkooppunten. Onze creatives capteren continu inspirerende content en met een gerichte paid ads-strategie krijgt elke post het bereik dat nodig is.
De kleurrijke feed brengt de producten tot leven en laat zien hoe veelzijdig ze zijn. Het merk krijgt dagelijks meer zichtbaarheid en de content zet consumenten vooral aan om Marie Thumas zelf te proberen.