voestalpine Sadef heeft meer dan 70 jaar ervaring in de productie van koudgevormde stalen profielen. Wij gingen specifiek aan de slag in de solarafdeling.
De coronapandemie zorgde er eigenhandig voor dat de drukke beurskalender met tientallen internationale evenementen plots helemaal leeg liep. Om daarop te anticiperen zocht voestalpine Sadef professionele begeleiding bij het online bereiken van hun doelgroep.
Aangezien er heel wat stakeholders in dit verhaal betrokken zijn, organiseerden we een strategische workshop om alles eens van A tot Z te overlopen. Hoe zit de werking van Sadef Solar juist in elkaar? Waar liggen de sterktes en opportuniteiten? Na deze interactieve sessie stelden we een stevige leidraad op met alle do’s en don’ts.
Dit rapport zorgde ervoor dat we meteen heel praktisch te werk konden gaan. De social media content lag voor het grijpen en ook de juiste tone-of-voice lag meteen al vast. Dankzij deze social media strategie konden we iedere maand de juiste content marketing en campagnes lanceren naar de beoogde doelgroep. Mét succes!
" Professionele begeleiding bij het online bereiken van onze klanten is meer dan cruciaal. "
Delphine Collie, Marketing Manager