De passie van Kathleen en Tom voor hedendaagse designproducten en de rijke ervaring met metaalbewerking waren de perfecte mix voor de geboorte van Ozzie, een collectie van kwaliteitsvolle en duurzame outdoor meubelen.
Bij Kathleen en Tom voel je (meer dan terecht) de passie voor hun collectie. Alleen is het vaak niet zo simpel om dit digitaal ook uit te stralen — zeker als je meer verdeelpunten en extra verkoop wil binnenhalen.
Voor Ozzie werd er een volledige jaarstrategie uitgewerkt waarin telkens de juiste focuspunten per maand en kanaal werden bepaald. Van doelgerichte social media campagnes tot kwalitatieve content creatie, over ieder aspect werd er duidelijk nagedacht. Ook voor de klant biedt deze tijdlijn heel wat duidelijkheid.
Doordat er in het begin opnieuw heel sterk ingezet werd op het scheppen van voldoende vertrouwen door middel van authentieke content, kwamen de resultaten in de tweede fase heel snel binnen. Zo volgden de aanvragen van particulieren en bedrijven elkaar in sneltempo op én daar doen we het natuurlijk voor.