ONA is een merk van Bayard Water Experts en richt zich op drinkwater recht uit je kraan. Met een ONA HOME kunnen particulieren moeiteloos gekoeld, bruisend en kokend water tappen, met de ONA PRO is er ook een professionele oplossing voor bedrijven.
Na een boeiende concurrentieanalyse zagen we dat er binnen het segment heel wat concurrentie was. Hierbij was het vooral de uitdaging om een eigen social media aanpak te ontwikkelen met enerzijds een kwalitatieve look & feel en anderzijds ook een gerichte focus op meer sales.
In eerste fase werd er vooral gefocust op content marketing waarbij er heel wat berichten werden ingepland waarbij telkens één van de vele USP’s (visueel) centraal stond. Nadat er meer vertrouwen ontstond in het merk werden er doelgerichte social media campagnes gelanceerd om zoveel mogelijk kwalitatieve leads binnen te halen.
De dag van vandaag wordt er nog steeds verder gebouwd op deze succesformule. Met de eigen content creatie (zowel foto als video) creëren we mooie social media berichten en ook het rendement van de social media campagnes wordt continu geoptimaliseerd.