U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.

sluit

Peterman

Peterman
#FMCG

Peterman is de favoriete spirit van alle Belgen en dat is niet voor niets. Zijn genuanceerde aroma’s, zijn uitdrukkelijke karakter en authenciteit zijn het resultaat van 100 jaar uniek vakmanschap. Die unieke blend brengen ze, met behulp van Social Taco, dan ook graag tot bij hun doelpubliek.

Storytelling

#peterman

Onze uitdaging, aanpak en resultaten

New year, new resolutions moeten ze bij Peterman gedacht hebben, want in januari 2024 klopten ze aan bij Social Taco om nieuw leven in hun social media kanalen te blazen. Doelstelling? Interactieve content creëren, specifiek gericht naar Gen Z. Challenge accepted!

We werkten verder op de bestaande visuele stijl, maar Social Taco zou Social Taco niet zijn als we niet voor nét dat tikkeltje meer gaan. Door in te zetten op kwalitatieve contentcreatie en een duidelijke contentstrategie zorgden we voor een véél hoger interactiepercentage op social media dan voordien.

Het bereik van Peterman stijgt naar ongekende hoogtes dankzij een combinatie van foto’s en video’s die dicht aanleunen bij de leefwereld van jongeren. Die herkenbaarheid zorgt ervoor dat de online community blijft groeien en het merk Peterman ook bij Gen Z op de kaart wordt gezet.